Nilfisk Extreme X 200 blauw, metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Extreme X 200 blauw, metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

r*************@t********* 06-10-2021

Extreme goed.

Een geweldige stofzuiger die we al hebben vanaf dat ie op de consumentenmarkt kwam (10-15 jaar?). Zuigt perfect, rijdt en draait erg goed. Goede materialen en motor en daarom wel wat aan de zware kant. Als je de zak en filters regelmatig vervangt, gaat ie echt lang mee. We zuigen ook de houten vlonder en bestrating in de tuin met deze Extreme X200. Als ie nog te koop is, is dit een echte aanrader.

Pluspunten

• Stabiel
  • Veel zuigkracht
  • Duurzaam

Minpunten

• Gewicht.

Mevr. Brans 02-05-2019

uitstekende zuigkracht kan geen andere stofzuiger tegenop

mijn stofzuiger is na zeker 10 jaar stuk helaas, ben opzoek naar n nieuwe nilfisk extreem 200 hoop dat ik hem gevonden krijg was echt erg tervreden.

Pluspunten

• zuigkracht
  • lange snoer

Minpunten

• zwaar in gewicht

DStof 22-05-2013

Stofzuiger maakt veel lawaai. Is zeer onhandig en lomp zwaar. Filters en zakken moeten van Nilfisk gekocht worden anders vervalt garantie. Filter vervangen moet precies gebeuren anders krijg je rotzooi in je motor en dan is deze zo defect.
Heb inmiddels een Rowenta gekocht deze is veel stiller, goedkopere stofzakken en veel betere filters!

De Bone 05-12-2011

Vandaag mijn tweede (gratis) ontvangen van Nilfisk Denemarken, de eerste versie (6 jaar oud) had de nodige problemen gehad. Nadat ik een klacht had ingediend bij Nilfisk, en men mij kon vertellen dat er inmiddels een goeie versie van is, heeft men mij een splinternieuwe stofzuiger opgestuurd!
Super, super, super. Geweldige service. Dit schept weer vertrouwen in de toekomst, een aanrader dus!

De bone 22-11-2011

Wij hebben sinds een aantal jaren de Nilfisk Extreme 150.
De miskoop van de afgelopen jaren, zuigen kan hij prima maar de kwaliteit van alle bewegende en klikkende onderdelen laat sterk te wensen over. Eigenlijk is alles al eens stuk gegaan ondanks we er keurig mee omgaan. Problemen zoals een defecte sluiting van het deksel, mondstuk kapot, meerdere malen Hepa filter moeten vervangen doordat de zak niet juist is geplaatst. Defecte buishouder, wiel defect. Aan en uit knop veels te gevoelig, stofzuiger is te zwaar, niet makkelijk wendbaar. Kortom, een beetje jammer.

De Bone 05-12-2011

Afgelopen week contact gehad met het service punt van Nilfisk. Ik heb de verschillende klachten van de stofzuiger voorgelegd en men was het inderdaad met me eens. Blijkbaar een van de eerste stofzuiger van dit model gehad, men heeft inmiddels versie 3 uitgebracht en de problemen zijn opgelost! Sterker nog, ik heb vandaag gratis een nieuwe ontvangen vanuit Denemarken!! Wat een goede service, helemaal top!

Steven75 14-05-2011

Na veel jaren plezier te hebben gehad van onze Nilfisk King 520 hebben we ons een 4tal maanden geleden een Nilfisk Extreme x200 aangeschaft. Sinds gisteren hebben we onze king weer uit de garage gehaald. voor de 2de keer is de plastic boog van de steel gebroken( Een onderdeel van 50€) Net een klacht ingegeven op www.Nilfisk.be Ik ben eens benieuwd...

F12345 19-12-2010

De slechtste stofzuiger ooit gemaakt. Alles wat kan bewegen gaat snel kapot. Deksel en het lock voor de deksel inmiddels al 2 keer vervangen. Verbinding tussen slang en stofzak is slecht, waardoor veel stof buiten de stofzak terecht komt. Mijn advies: NIET KOPEN!!!!!

Bear68 03-08-2010

Binnen 6 maanden was het voorwiel, de deksel en de klip die de slang aan het handvat bevestigd afgebroken.

Prima stofzuiger alleen al die mooie design heeft afgedaan van de vroeger legendarische duurzaamheid van een nilfisk.

Wij zuigen inmiddels weer met onze 12 jaar oude GM80

GJ777 04-03-2010

Deze stofzuiger is een beest van een apparaat. Stofzuigen is geen leuke klus, maar met deze wordt het toch een stuk aangenamer. Zuigkracht is in drie stappen in te stellen. De toetsen hoef je maar heel zacht aan te raken en hij gaat al aan.
Als je nog twijfelt...stop maar, want dit is een goede koop.

arieoverbeeke 17-07-2009

We hadden een oerdegelijke nilfisk welke we na 25 hebben vervangen door een nieuw exemplaar, niet omdat hij niet meer functioneerde maar omdat we wat anders wilden. De extreme x 200 hebben we nu een drietal jaren in gebruik en deze is kwalitatief ver beneden het kwaliteitsniveau van wat we van Nilfisk gewend waren, stofzuiger buis blijft niet meer aan de slang zitten, oprolmechanisme werkt niet naar behoren, deksels springen spontaan open en ga zo maar door, kortom kwalitatief een heel slecht exemplaar.

Lies1970 21-05-2009

Ik ben zeer tevreden over deze stofzuiger. Waar ik met mijn oude goedkope stofzuiger een kwartier over het stukje mat bij de voordeur deed, kost dat nu maar een minuutje. De zuigkracht is zeer goed, haarvlokken van de kat worden onder de bank vandaan gezogen zonder de bank te verplaatsen. De reikwijdte is prima, ik hoef nu niet meer van stopcontacten te wisselen. De lengte van de buis is lang genoeg om gewoon rechtop te kunnen staan, ook erg prettig. Als je de buis in de parkeerstand zet gaat de stofzuiger vanzelf uit. Je kunt gewoon met elkaar praten tijdens het stofzuigen, ondanks de grote zuigkracht is het geluidsniveau heel acceptabel.

hidtje 28-03-2009

Ik heb deze stofzuiger nu ruim een jaar, het is een prettige stofzuiger waarmee je makkelijk mee kan omgaan.
Hij is bijzonder stil vergeleken met wat we hiervoor allemaal hadden en wat we op de zaak hebben staan,daarbij is het zuigkracht ook nog een enorm.
De prijs is hoger dan een gemiddeld machine,daarbij zijn de stofzaken ook nog eens duurder dan bij alle andere merken. Het overzetstuk van de slang naar de buizen ging wel vrij snel stuk wat een vernieuwd moest worden die oon nog eens maar liefst 47 euro kost.Het deksel van de hulpmodjes voelt ook niet echt degelijk aan wat al met al weinig indruk maakt op de degelijkheid van dit produkt, waarmee dit fabrikant toch wel een goede status heeft.

waterman2 04-03-2007

Zeer krachtige stofzuiger!
Na jaren met een miele cat en dog gezogen te hebben nu deze aangeschaft, wat een verbetering.
Deze zuigt zelfs heel goed langs de plinten en is in 3 standen in te stellen.
De megelevrde accessoires voldoen goed en alles voelt solide aan.
De telescopische zuigbuis is van aluminium en erg licht en lekker lang, ik kan nu gewoon rechtopstaand zuigen en heb geen last met mijn rug weer.
Een aanrader!